lördag 5 september 2015

Tredje gången gillt, eller är det bara början?

Trots att jag redan har varit ute och föreläst en del i olika sammanhang, blir jag fortfarande förvånad när jag ser mitt eget namn i en annons. Den första oktober ska jag till Borlänge och föreläsa om Fisken i snön med hälsning från hospitalet, inbjuden av epilepsiföreningen där. Det är tredje gången jag föreläser om den i ett sådant sammanhang och jag är så glad och tacksam för det. Det innebär att jag har gjort ett bra jobb vid tidigare tillfällen, om ryktet går så att säga och jag får fler bokningar. `Självklart hoppas jag på fler föreläsningar framöver! Den här gången känns det extra spännande eftersom det är en öppen föreläsning på biblioteket. Här kan ni läsa lite mer om det.

Bor ni i närheten av Borlänge, är ni välkomna att komma förbi och lyssna och säga hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar