tisdag 29 september 2015

krya på mig

Att drabbas av en praktfull dunderförkylning efter bokmässan är inte helt ovanligt. Igår var jag på jobbet, men idag stannade jag hemma. Tillbringade fem timmar i soffan, sovande, efter att barnen lämnats till skolan.

Det känns nästan syndigt att vara hemma från jobbet, även om man är sjuk. Men jösses så skönt set var. På eftermiddagen var Jönköpingsposten hit och intervjuade mig om Tro hopp och kärlek. Jag ska få läsa texten innan de publicerar den, vilket känns tryggt.

Under bokmässan blev det ett himla tjat om THK. Mängder av människor kände igen mig och ville prata. Till sist lessnade jag nästan, för jag ville ju prata om mina böcker istället.

Om jag är piggare imorgon ska jag berätta mer om bokmässan, för set hände mycket roligt där.

Till dess önskar jag mig själv ett stort krya på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar